Politica de Retur

RETURNARE SAU SCHIMB PRODUSE

(1) Renuntarea la produsele cumparate se poate face fara invocarea vreunui motiv in termen de 14 zile de achizitionarea lui, conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii (reglementeaza informatiile ce trebuie oferite consumatorilor in stadiul precontractual) si Legea nr 365/2002 privind comertul electronic republicata in temeiul art. II din Legea nr. 121/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic.

 

Primul pas este să completezi: Formularul de Retur/Schimb produs. Acest formular trebuie sa fie completat in intregime, fara a avea informatii lipsa. Un operator BebeKiki.ro o sa va contacteze prin email sau telefonic in termen de 2 zile lucratoare cu instructiunile de returnare.

 

Daca va ganditi sa returnati produsul, nu il utilizati (NU puteti returna produse murdare, spalate sau purtate). Dreptul de returnare exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o intr-un magazin fizic, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuita. Perioada de reflectie de 14 zile nu este valabila in cazul urmatoarelor produse: costume de baie sau lenjerie de corp (ciorapi, chiloti) care a fost desigilat si care nu pot fi returnate din motive de igiena.

 

Legislatia in vigoare se aplica doar persoanelor fizice. Asadar ai dreptul sa notifici in scris comerciantul ca renunti la cumparare, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Daca doriti sa returnati un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email la adresa info@bebekiki.ro sau sa completati FORMULARUL DE RETUR. Nu acceptam colete trimise cu valoare ramburs. Returnarea banilor se face in contul bancar al clientului, acesta fiind obligat sa ne comunice in scris, prin email la info@bebekiki.ro, contul bancar (IBAN) si numele complet. Returnarea banilor se va face in maxim 7 zile calendaristice.

 

Produsul returnat trebuie sa fie:

  • in aceeasi stare in care a fost livrat,
  • nu trebuie sa fie deteriorat,
  • sa nu contina urme de utilizare,
  • sa aiba etichetele intacte,
  • sa fie insotit de documentele cu care a fost expediat de BebeKiki.ro. 

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza primirea acestuia si de a-l expedia inapoi clientului pe cheltuiala acestuia. Un produs se schimba doar o singura data! Din motive de igiena, produsele purtate sau/si spalate nu vor fi returnate. Din aceleasi motive de igiena CHILOTII si CIORAPII nu pot fi schimbati sau returnati!

 

Returul sau schimbul produsului este suportat de către BebeKiki.ro, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 7 zile de la primirea lui. In cazul schimbului unui produs acesta se trimite catre client de indata ce am primit produsul ce trebuie inlocuit. Costurile schimbului sau returului sunt suportate de catre BebeKiki.ro o singura data. Daca se doreste schimbarea unui produs deja schimbat, atunci clientul va suporta costul transportului prin curier. Returul sau schimbul gratuit al produsului se realizeaza doar prin firma de curierat agreata (GLS Curier). Celelalte schimburi suportate de client se pot realiza prin orice firma de curierat. Va recomandam sa utilizati serviciile de curierat, care permit urmarirea coletului. Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi.

 

Confrm OG 130/2000 (art 10 lit. c) BebeKiki.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa Info@bebekiki.ro sau la numarul de telefon 0722.337.526

Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR - 0219551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.